V apríli 2014 Veolia spresnila, aké postavenie na trhu chce zaujať, a predstavila nový slogan "Staráme sa o svetové zdroje", ktorý vyjadruje jej poslanie a bol preložený do jazykov všetkých krajín, kde skupina pôsobí. Výrazové prostriedky Veolia vyjadrujú štruktúru vychádzajúce z troch základných pilierov, ktoré výstižne charakterizujú všetky jej činnosti: zlepšenie prístupu k zdrojom, ochrana zdrojov a ich obnovovanie.
Nový grafický manuál, nová podoba publikácií a nový digitálny ekosystém k webu Veolia.com tvoria základy nového spôsobu komunikácie skupiny. Vytvorením Social Hub #LivingCircular dáva skupina najavo, že pôjde o nový spôsob komunikácie s verejnosťou, do ktorej sa zapája z pozície účastníka občianskej diskusie o kruhovej ekonomike.
Reklamná kampaň prináša sériu ilustrácií s mestskou tematikou, ktoré sú zverejnené v tlačených a digitálnych médiách vo Francúzsku a budú publikované aj v ďalších krajinách.
Pozrite si ďalšie kampane Veolia vo svete:
Kávovú usadeninu nepoužívame na predpovedanie budúcnosti. Vďaka nej vytvárame čistejšiu budúcnosť.
Už viete, ako bude vyzerať vaše nové kreslo? Bude kožené, textilné alebo bude vyrobené z lietadla?
Hnojivá vyrobené z odpadových vôd? Nečakané zdroje pre budúcnosť.
Voda je příliš cenná na to, aby sa použila len jedenkrát.